Subscribe to RSS feeds

Sunday, March 21, 2010

Seruling ular

Semasa dalam perjalanan ke Amber Fort, terdapat gelagat 2 orang pakcik yang mencurigakan di tepi jalan.
Sabah meminta Mr Harith memarkirkan traveller tempo di tepi jalan untuk menyaksikan apa yang dilakukan oleh mereka.
Rupa2,mereka bermain ular dengan seruling!!


Semua kaget dan teruja.
Namun ini satu peluang keemasan yang jarang diperoleh.
Semua menunjukkan minat yang tinggi.

Sabah menunjukkan bakat bermain rekorder

Aku mula berminat dan berlari anak
Ketika ini,ular sebelum di'cekik' Athirah Balqis

Giliran ular menari mendengar melodi indah dariku

Aksi berani mati.
Sabah mencium ular

Selepas pelbagai aksi ditunjukkan,ular itu mengalami perubahan mendadak.
Ular terus 'mati'..
Pakcik itu bermain seruling dengan irama yang sepatutnya.
Tetapi,ular itu terus lesu..
Semua diam membisu.
Apa lagi,kitorang semua terus cabut lari!!!

Ular selepas itu...




8 coretan:

Redz da Tsar said...

dekat manipal ade jugak la pakcik datang umah bawak ular... hehe...

Tapi kitorang tengah sebuk memasak... Bagi je 20 Rupee, suruh dia gerak...

nadiah said...

ader lgi yg mirul xciter psal ular nie..hehehehe

mohd hafiez said...

ular kayu syahmi pnye 2 xcite skali ke mirul...hahahaha

relevan said...

Woow berani ko ye doc..bermain main dengan ulau..

drAmirul said...

redz-aku aritu jumpe kat masjid..tapi,ular die mcm garang jer..x beranie aku..

drAmirul said...

nadiah-ade lagi ker??yg laen rahsia..hehehe

drAmirul said...

hafiez-ular kayu tu bhye sket..nnti tercabut sisik lagi..mrah syahmi

drAmirul said...

releven-ular tu cam bodow jer..aku pegangn pun x gerak2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...